Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2017

ΠΙΛΟΤΟΣ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕ UFO: «ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ» (Βίντεο)

Ο David Fravor πέρασε 18 χρόνια ως πιλότος του Πολεμικού Ναυτικού, αλλά τίποτα δεν τον προετοίμασε για αυτό που είδε κατά τη διάρκεια μιας καθημερινής εκπαιδευτικής αποστολής στις 14 Νοεμβρίου του 2004.
«Μπορώ να σας πω, νομίζω ότι δεν ήταν από αυτόν τον κόσμο», δήλωσε ο Fravor στο ABC News. «Δεν είμαι τρελός, δεν ήμουν πιωμένος. Μετά από 18 χρόνια πτήσεων, έχω δει σχεδόν τα πάντα που μπορώ να δω σε εκείνο το επίπεδο, αλλά  αυτό ήταν κάτι κοντινό.»
Η συνάντηση του David Fravor με το αγνώστου ταυτότητος ιπτάμενο αντικείμενο, έγινε στα ανοικτά των ακτών της Καλιφόρνιας. Φαινόταν να είναι ένα αντικείμενο μήκους 40 ποδών (σ.σ.: 12 μέτρα) χωρίς φτερά που πετούσε με  απίστευτες ταχύτητες.
«Δεν έχω δει ποτέ τίποτα στη ζωή μου, στην ιστορία των πτήσεων μου που να έχει αυτήν την επιτάχυνση. Να έχετε κατά νου ότι αυτό το πράγμα δεν είχε πτέρυγες», είπε ο Fravor που πετούσε με το μαχητικό του F/A-18 σε μια αποστολή εκπαίδευσης, μια όμορφη μέρα της Καλιφόρνιας πριν από 13 χρόνια όταν τα πράγματα άρχισαν να γίνονται παράξενα.
Ελεγκτές σε ένα από τα πλοία του Πολεμικού Ναυτικού στο νερό κάτω, ανέφεραν αντικείμενα που κατέβαιναν  από τον ουρανό από 80.000 πόδια και πήγαιναν «ευθεία πίσω», είπε ο Fravor.
Υπενθύμισε ότι η ταχύτητα του αντικειμένου ήταν εκπληκτική, και δεν είχε ίχνος εξάτμισης στην υπέρυθρη σάρωση.
«Κανένα αεροσκάφος που γνωρίζουμε δεν μπορεί να πετάξει με αυτές τις ταχύτητες και με τέτοιους ελιγμούς που να μοιάζει με αυτό», δήλωσε ο συνεργάτης του ABC News και ο πρώην ναυτικός Col. Stephen Ganyard.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αρχειοθήκη ιστολογίου