Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

ΠΩΣ ΕΠΕΛΕΓΕ Ο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ

Όταν οι νεώτεροι έρχονταν και εκδήλωναν την επιθυμία να περνούν τον χρόνο  τους  μαζί του, δεν τους δέχονταν αμέσως, έως ότου να τους δοκιμάσει  και να τους κρίνει, αρχικά με ποιόν τρόπο συμπεριφέρονται όταν βρίσκονται με τους γονείς τους και τους υπόλοιπους συγγενείς τους, έπειτα εξετάζοντας τα άσκοπα γέλια τους, την σιωπή τους και την αδικαιολόγητη  πολυλογία τους, ποιες ήταν επίσης οι επιθυμίες τους, τους φίλους με τους οποίους συναναστρέφονταν, την συμπεριφορά τους απέναντι  σε αυτούς, με ποιόν τρόπο περνούν την μέρα τους και ακόμη με ποια πράγματα χαίρονται και με ποιά λυπούνται.
Επιπλέον, εξέταζε το παράστημα, το βάδισμα και όλη την κορμοστασιά, και έβγαζε συμπεράσματα για τα αφανή ήθη που βρίσκονται στην ψυχή, κρίνοντας από τα φυσικά χαρακτηριστικά των μαθητών, που ήταν σημάδια φανερά.
Κι όποιον δοκίμαζε με αυτόν τον τρόπο τον έθετε σε τριετή περιφρόνηση για να έχει την σταθερότητα και την αυθεντικότητα της αγάπης που έχει για την μάθηση, και για να δει εάν είχε προετοιμαστεί σύμφωνα με την γνώμη του ικανοποιητικά, ώστε να περιφρονεί τις τιμές.
Κατόπιν αυτού, σε όσους προσέρχονταν επέβαλλε πενταετή σιωπή, επιχειρώντας να μάθει σε ποια κατάσταση βρίσκονται από άποψη εγκράτειας, θεωρώντας  ως  το δυσκολότερο από τα άλλα εγκρατεύματα το να συγκρατούν την γλώσσα τους, όπως άλλωστε μας  γίνεται φανερό και από αυτούς που θέσπισαν τα Μυστήρια.

ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ ΤΕΡΠΝΑΙΑ
           ΕΛΛΑΝΙΑ
http://www.fryktories.net/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αρχειοθήκη ιστολογίου