Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ - ΑΥΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΩ, ΑΥΤΗΝ ΥΠΑΡΧΩ, ΑΥΤΗΝ ΑΝΕΜΙΖΩ, ΑΥΤΗΝ ΠΟΥ ΜΟΥ ‘ΜΑΘΑΝ ΟΙ ΣΚΟΤΩΜΕΝΟΙ

Δεν ξέρω τίποτα, δεν έχω τίποτα, δεν είμαι τίποτα’ αν είμαι εδώ, μέσα στον κόσμο, μ΄ ένα μεγάλο φτερό καρφωμένο στο στήθος, αυτό ΄ναι που ‘μαθα μια λέξη, και τη λέω και κλαίω: ελευθερία- αυτήν γνωρίζω, αυτήν υπάρχω, αυτήν ανεμίζω, αυτήν που μου ‘μαθαν οι σκοτωμένοι σε μουγγά νυχτέρια κάτω απ΄ τις πέτρες τόσων λιθοβολισμών΄ -μια λέξη μόνο: Ελευθερία. Ελευθερία. Ελευθερία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ
Αλλοίμονό σας Τύραννοι, άδικα τυραννάστε... 
Η Λευτεριά, Θεού πνοή, δεν πιάνεται, πλανάστε! 
Λύρα - Τραγούδι: Κώστας Μουντάκης
"πέπτατο δεξις ρνις αετς ψιπέτης..." ΟΜΗΡΟΥ ΙΛΙΑΣ, Ν 821
Βιντεο-δημιουργία: ΗΛΙΟΔΡΟΜΙΟΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Αρχειοθήκη ιστολογίου